Cine a spus ca totul e pierdut

Cine a spus ca totul e pierdut !?
Vin sa daruiesc inima mea !
atata sange versat in rau,
vin sa daruiesc sufletul meu!

Nu va fi asa usor, stiu ce se intampla,
nu va fi asa simplu cum credeam,
Cum sa deschida pieptul ca sa scoate sufletul,
O injunghiere de iubire.

Luna saracilor, intotdeauna deschisa,
vin sa daruiesc inima mea,
ca un document inalterabil,
vin sa daruiesc sufletul meu.

Si o sa imbin bucati din aceeasi panglica,
si o sa plec calm,o sa merg incet,
si am sa-ti daruiesti tot, si tu ceva,
ceva care ma va alina.
Cine a spus ca totul e pierdut
vin sa daruiesc inima mea,
cand satelitii nu vor fi indeajuns,
vin sa daruiesc sufletul meu.

Si vorbesc de tari si de sperante,
si vorbesc in numele vietii, si vorbesc in numele nimicului,
si vorbesc de a schimba aceasta, casa noastra,
de a schimaba doar pentru a schimba.

Cine a spus ca totul e pierdut ?
Vin sa daruiesc inima mea,
vin sa daruiesc sufletul meu...