Declaratie de dragoste,iubire imposibila

Sunt atatea lucrurile pe care vreau sa ti-le spun incat nici nu stiu macar cu ce sa incep mai repede..imi venea in minte ideea k intro zi vom regreta poate,tot timpul pierdut si zilele si noptile ce ne silesc sa le lasam sa treaca fara a ne vedea fara a ne satisface dorintele aprinse de a fi alaturi unul de altul.
Stii,undeva,candva,un mosneag pe o prispa privea profund in adancul tineretii trecute si-apoi isi arunca ochii la baba de langa el,intrebandu-se:oare asta e femeia langa care am vrut sa traiesc si sa imbatranesc?daca omul ala reusea sa raspunda afirmativ,cu siguranta k a fost un barbat fericit,dar daca intrebarea asta il forta sa-si aminteasca o alta femeie langa care ar fi vrut sa imbatraneasca,cu siguranta k greutatea regretelor nu si-ar dori nimeni s-o poarte in spate. Sunt situatii in viata cand noi oamenii suntem pusi inaintea unor crude realitati ce nu-ti dau voie sa gandesti prea mult,situatii in care te simti pierdut si fara sa stii cum sa faci sa fie mai bine,iubita mea,eu incerc sa ma multumesc cu ceea ce-ni oferi ,tu esti un suflet bun in realitate chiar daca uneori incerci sa arati altceva,si pt toate astea ,ce esti si ce nu esti eu te iubesc asa cum esti.Tu trebuie sa stii k oricine iubesti crede intr-un viitor,in sperante in vise,,,,asta doar asa,sa stii si tu k eu ma gandesc cum ar fi viata cu tine,chiar daca nu va fi,nu-i nimic,dar cel putin am dreptul sa visez si nu cred k te-ar deranja asta.Oricum,hai sa schimb tonul si gandurile astea k mai rau te intristez.Sunt asa fericit ca te iubesc asa de mult,imi place distanta si timpul ce ne separa,asa nu avem timp sa ne plictisim unul de altlul,mi-esti draga cu fiecare zi ce trece si mi-as dori sa simt lucrurile aste tot asa intens ca in toate zilele cand nu te-am vazut.Ebine sa pastram aceasta distanta,ne tine dragostea vie si dorinta de a ne vedea e tot mai aprinsa...incearca sa te odihnesti mai mult k esti prea obosita,si trebuie sa mananci rody,lasa burta k te plac si-asa,mananca fetit-o k nu vreau sa lesini in ..... fa-te grasa si frumoasa cum erai,ai grija de tine iubita mea si,nu-ti zic nu ma uita ci,uita-ma de vei putea...Te iubesc si eu cum ma iubesti si tu,sa nu uiti asta-cu dragoste-acelasi-eu-