Declaratii de dragoste - Declaratii de Ziua Indragostitilor

Declaratii de dragoste

Pentru mine dragostea inseamna sa respiri, sa speri, sa ierti si sa iubesti. Daca as fi un nor, as sta tot timpul deasupra ta, daca ai fi pamant eu as fi apa, daca ai fi rautatea, eu as fi puritatea. Te iubesc foarte mult si cred ca fara tine nu as mai putea trai in aceasta lume, care mi s-ar parea ca ziua fara soare sau noaptea fara stele.
Incearca sa patrunzi cu privirea dincolo de ferestrele sufletului, in departare si gandeste-te la mine, pentru ca ma vei gasi oricand langa inima ta. Te iubesc!


Daca iubesti pe cineva ierti orice greseala. Daca esti cu adevarat indragostit speri ca a gresit din dragoste…

Declaratii de Ziua Indragostitilor

Nu stiu prea multe, stiu doar ca te iubesc , azi mai mult ca ieri, mai putin maine, in fiecare zi altfel si totusi la fel. Nu trece secunda, minut, ora, zi, luna……fara ca, gandul meu sa nu rataceasca in cautarea ta, o face din setea de tine, din dorul ce ma mistuie, ma intreb daca nu te dor picioarele pt ca mereu alergi prin mintea mea si totusi… vreau sa stii, ca te iubesc cu intreaga mea fiinta. Te iubesc ca existi, astept clipa cand nu vor mai fii departari, cand bratele mi le voi intinde spre a te cuprinde sa ma cuprinzi cu bratele..
TE IUBESC…

Sa placi pe cineva se intampla mereu,sa te indragostesti e foarte usor…dar sa iubesti…sa iubesti cu adevarat nu se intampla decat o data in viata…poate. Ceea ce doare este ca orice sentiment este la fel ca si noi,muritor,chiar si dragostea adevarata. Ceea ce ne da o speranta e ca si durerea moare in cele din urma…
Te iubesc !