Declaratii Dragobete - Declaratii de Ziua Indragostitilor

Declaratii Dragobete - Declaratii de Ziua Indragostitilor

Sînt mii şi mii de cu­vinte frumoase pe care cu siguranţă că le meriţi, eu, din păcate, nu le ştiu pe toate să ţi le spun... din păcate, nu pot atinge soarele, să ţi-l dăruiesc... nu pot atinge stelele pentru a ţi le dărui... nu-ţi pot da nimic mai mult decît sufletul meu, gîndurile mele, trupul meu
şi întreaga mea fiinţă! Şi, dacă îţi spun că te iubesc, înseamnă că te iubesc pentru ceea ce eşti, pentru ceea ce mă faci să simt, să fiu, pentru sufletul tău de aur, pentru tot ceea ce reprezinţi, pentru viaţa mea. 
Te iubesc dragostea mea !
Stiu ca tu stii ca eu te iubesc. Dar de fiecare data simt nevoia sa iti amintesc. Desi... Desi sunt constienta ca nu s-au inventat inca acele cuvinte care sa exprime tot ceea ce eu simt. Sunt doar niste banalitati. Dar atunci cand le auzi gandeste-te ca eu ti le spun din suflet. Te iubesc! Suna asa de frumos. Si totusi nu expima suficient. Poate am sa te sarut... Poate am sa te mangai... Poate am sa te ating... Si totusi nu va fi suficient ca sa iti arat ca pana la sfarsitul vietii mele voi fi langa tine, femeia ta.

Imi doresc ca, pe zi ce trece, pe ora ce trece, sa incepem sa cladim o viata impreuna mai frumoasa decat oricare am fi putut fiecare in parte...
Te iubesc si-ti multumesc ca esti langa mine sa ai grija de mine in lumea asta mare...si-ti multumesc ca ma iubesti, ma intelegi si ma suporti!Caldura din sufletul tau drag va topi, simt asta, cat de curand, gheata temerilor ce candva mi-a cuprins inima.... 

Iti multumesc ca ma iubesti asa cum sunt! Te rog iarta-ma daca mai gresesc
uneori, dar nu uita NICIODATA, ca te iubesc si te voi iubi cum nu am iubit pe nimeni altcineva! Stii ca nu pot o zi fara tine pentru ca fara tine eu nu voi mai fi, si fara tine inima mea nu va mai bate! Te iubesc infinit de sincer... crede-ma! O clipa sa ma privesti, sa imi zambesti, sa ma atingi, sa ma saruti e tot ce imi doresc... 
Te iubesc.