Scrisori de Dragoste - Declaratii de Dragoste

Scrisori de Dragoste

Din prima zi cand te-am vazut mi-au placut ochisorii tai,gurita ta…Incet incet simteam cat de mult vroiam sa te revad…



Au trecut 3 luni pana ne-am regasit…si intamplarea a fost ca si tu m-ai placut…A fost totul ca un vis timp de jumatate de an dupa care incet incet am inceput sa pierd iubirea ta…insa vreau sa stii ca eu te iubesc si acum la nebunie…dar cursul vietii nu-l poti schimba…Sa ai grija de tine iubirea mea…eu nu mai sunt langa tine ca sa o pot face…
Imi lipsesti cumplit dar tu ai ales…nu eu…un pupic pe frunte..exact cum imi place mie!!!

Privesc de la fereastra sufletului meu femeia singuratica ce se pierde-n ceata... as vrea s-o chem dar nu mai am cuvinte, as vrea s-o insotesc dar nu mai gasesc drumul spre ea. Geamul se abureste cu lacrimi, il sterg disperat s-o vad pana in ultima clipa, se vor sfarama ani de fericire sub greutatea acestor momente cumplite, dar nu-mi pasa, tot ce conteaza e ea, nebunia durerii ma cheama irezistibil, atat de mult pentru atat de putin...

Doamne, dintre toate lucrurile pe care le-ai lasat sa se franga de ce n-ai lasat si-astfel de clipe sa piara pentru totdeauna inecate in lacrimile celor neiubiti.

Doamne grea povara lasi visatorilor, poate noi oamenii chiar am furat focul zeilor fara sa-ntelegem decat prea tarziu ce povara ne-am luat... si totusi poate intr-o zi vom invata cum sa ne inclazim fara sa ne ardem , cum sa ne implinim visele fara sa ne ranim atat de rau.

Adio femeie singuratica, in urma ta ramane acelasi drum mereu la fel de-ncetosat... intr-o zi ma voi pierde si eu in ceata lui dar imi doresc sa las in urma ceva mai frumos...

Declaratii de Dragoste

Sa scriu doar un simplu Te iubesc ar fi prea putin pentru ceea ce simt..ar fi prea fad..prea lipsit de puritatea care ne caracterizeaza…Sa ma visez cu tine de manuta dupa atata timp…6 luni care au trecut ca secundele..acum cand ne uitam in urma..si inainte si vedem ce putin a mai ramas pana cand ne vom intalni..cunoaste..De fapt ceea ce conteaza-SUFLETUL-il cunoastem de la inceput. Din momentul in care..intamplator..sau poate ca nu…am intrat pe nickul tau..si ti-am dat binete..ti-am aratat apoi cat de frumoasa poate fi viata..te-am ajutat sa revii pe drumul cel bun..Si pentru asta ce am primit in schimb? Ceva nesperat..pentru ca ceea ce am facut..a fost pentru a te ajuta..in niciun caz pentru a fi recompensata..Dar tu..mi-ai dat cel mai minunat cadou: inima ta.Ti-am promis ca o sa am grija de ea si o sa ti-o inapoiez cand ne vom vedea..Oricum am facut schimb de inimi..de suflet..de tot ce e mai frumos si mai pur..Si stii de ce?Pentru ca totul e altfel..e ceea ce ne doream amandoi..dar nici macar nu aveam puterea sa speram ca dragostea poate fi atat de frumoasa..Zilele trec mai repede de cand te cunosc..munca e mai usoara…vocea ta calda ma face sa tresar de fiecare data..micile noastre secrete-DEJA- ne apropie si mai mult.

Te iubesc..


Mi-e dor sa-ti simt buzele frematand, mi-e dor sa-ti savurez trupul tremurand sub palmele mele, mi-e dor sa aud din nou acel glas soptind dulce lipit de urechea mea ”te iubesc!”.

Viata fara tine e un prizonierat intr-o temnita a trupului chinuita de dor, fiecare rasuflare imi e o rugaciune care te cere inapoi, fiecare cuvant ce nu ajunge pana la tine loveste inapoi in pieptul meu mai dureros ca un traznet, fiecare gand e inca un bolovan de tristete aruncat peste inima mea. De ce trebuie sa port povara dorului de tine, de ce sa nu plang de fericire asa cum as putea atat de tare, de ce sa nu tremur de fiori, de ce sa nu te am langa mine asa cum meritam amandoi.

Viata se va revansa totusi fata de noi, astept atat de mult acest moment, sper sa vina cat mai repede ziua cand voi putea spune ca nu regret nimic si as face totul la fel inca o data.

Astept sa te intorci la mine, daca se poate ieri.