Scrisori de Dragoste - Declaratii de Dragoste - Declaratii de Iubire

Scrisori de Dragoste - Declaratii de Dragoste

Cineva va fi intotdeuna aici sa te iubeasca, cineva va pretui intotdeuna caldura zambetului tau si fericirea inimii tale ... Cineva va incerca intotdeuna sa gaseasca cuvinte sa-ti multumeasca pentru ca ai umplut viata cu vise devenite realitate si amintiri frumoase. Te iubesc
nu doar pentru ceea ce esti, ci pentru ceea ce sunt eu cand sunt cu tine ... Te iubesc pentru ca ma ajuti sa fac din viata mea, nu o taverna, ci un templu, din faptele mele de zi cu zi, nu un repros, ci un cantec. Cineva te va iubi intotdeuna, iar acel cineva voi fi intotdeuna EU!

Declaratii de Iubire

Cand am iubit prima data? Eu am crezut ca la 17 ani cand credeam ca toata lumea e a mea dar timpul a trecut si mi-am dat seama ca totul era o copilarie. La 23 ani am zis "acum stiu ce inseamna sa iubesti si sa iubesti inseamna sa suferi!". Ce mult greseam! Apoi s-a intamplat un miracol! Te-am intalnit pe tine! Atunci abia, mi-am dat seama ce inseamna sa iubesti. Sa iubesti nu inseamna sa suferi, ci sa te bucuri de fiecare zi ca si cum ar fi ultima si nu singur ci impreuna cu tine, sa razi mereu, sa plangi dar de bucurie, toate astea eu le-am invatat de la tine.
Pentru asta si pentru multe altele pe care doar noi le stim iti multumesc!
Te iubesc! 


Scrisori de Dragoste



Cand te-am cunoscut pe tine simteam ca totul plutea in jurul meu, ma fascinai si tu nu erai decat un element ce gravita in jurul nucleului meu... mai tarziu, cand acel univers minunat s-a destramat ai fost langa mine si incet-incet ai devenit nucleul vietii mele...
Te iubesc!!

M-ai invatat sa te iubesc atunci cand pierdusem orice speranta...esti langa mine zi de zi, esti in sufletul meu clipa de clipa si nu stiu cui sa-i multumesc pentru implinirea din viata mea...TIE, IUBITUL MEU DRAG!
Vreau sa sti ca te iubesc , asa ca o femeie, uneori geloasa, obosita, vesela, tandra, cu pasiune... dar cu ADEVARAT.
Te iubesc mult, OMULE DRAG!

Din clipa in care te-am cunoscut, viata mea s-a schimbat, totul pare diferit. Tu esti acum soarele meu, fericirea mea, viata mea, esti totul pentru mine. Fara tine viata mea s-ar termina.

Dac-as putea, m-as transforma in stea. As sta la geamul tau si te-as veghea. Cand ai deschide ochii, as cobori din geam, soptindu-ti la urechi ceva: incep sa TE IUBESC si vreau ca sa ma crezi. Te doresc...

Uneori am nevoie de dragoste, alteori am nevoie de singuratate, uneori am nevoie de zi, iar alteori de noapte, dar intotdeauna am nevoie de tine. TE IUBESC.   

Si ingerii ar muri de invidie daca ar stii cat esti de iubit! Pentru o astfel de dragoste ar fi in stare sa ucida la infinit. Luceferii s-ar stinge-n mare, soarele s-ar topi in mii de cristale, iar demonii lacrimi de roua ar varsa. Asta e ce simt pentru tine: dragoste...

Declaratii de Dragoste 


Pentru mine esti cea mai confortabila, frumoasa si sexy haina. Te-as purta mereu mulat pe pielea mea si nu te-as mai da jos. Esti cel mai senzual parfum si mi-as mangaia pielea cu tine. Esti cea mai fina bautura si cel mai picant condiment. Esti o secunda ce imi construieste viata. Esti departe... esti drumul pana la mine; esti cerul ce ne uneste. Esti buzele pe care mi le umezesc.E sti visul si realitatea mea. Esti mainile ce ma imbraca si ma dezbraca, ochii ce ma privesc in oglinda, inima ce bate pentru a putea trai. Esti fiecare persoana pe care o intalnesc si esti unic. Esti melodia mea preferata si cartea din care am invatat cel mai mult. Esti rugaciunea mea. Esti iubitul meu si sper sa ma consideri iubita ta. Esti blestemul si norocul meu. Esti lacrimi, zambet, succese. Esti o veste buna. Esti aproape trei ani din viata mea.  
Te iubesc!  

Declaratii de Iubire

 Ai aparut in viata mea ca o calda adiere de vara! Acum esti captiv in inima mea si nu am de gand sa-ti mai dau drumul vreodata! Mi-ai indeplinit cele mai arzatoare dorinte, mi-ai alungat singuratea si tristetea si mi-ai adus ce e mai frumos si mai pur pe pamant: IUBIREA ADEVARATA.

Simt ca nu-mi ajung zilele care mi-au ramas sa-i multumesc lui Dumnezeu ca mi te-a scos in cale! Esti cea mai frumoasa minune din viata mea, te iubesc cu toata fiinta mea si simt cum ma pierd, cum tresar cand ma gandesc la tine!

Stiu ca o sa ne juram cat de curand iubirea in fata altarului si vom fi impreuna "pana ce moartea ne va desparti"!!!

Te iubesc! Te iubesc! Te iubesc... si o sa ti-o repet la infinit...

Cat de mult te iubesc
Cat de mult te iubesc nu vei sti niciodata. Totusi, pentru a da o dimensiune infinitului iti pot spune ca 59 de secunde din fiecare minut de-al meu inima mea bate pentru tine. E mult sau e putin ? Cand vei sti raspunsul se va risipi si misterul...

Doar tu
In lumea mea rar se gaseste cineva pe care sa-l iubesc dar acum il am si-mi lipseste mult si gandul meu este numai la el in orice clipa chiar si atunci cand este langa mine ma gandesc daca se simte bine.
Miau...
In urma unui studiu s-a demonstrat ca pentru a fi fericite pisicutele trebuie sa fie alintate cel putin 2 ore pe zi, pupate de cel putin 20 de ori pe zi si mangaiate cel putin o data pe ora... Miaaauuu...
Restul esti tu
Cine sunt eu?
Si ce sunt eu?
Exista oare o definitie
Pentru ... eu?
Eu sunt numai numele, restul esti tu.
TU
Fie vara, fie iarna, de aproape sau de departe, cat voi trai si dincolo de moarte doar TU vei fi dragostea mea.
Nu te speria
Nu te speria! Sunt la spital. Mi-au gasit ceva la inima. Fii fara grija, operatia nu a reusit. Nu te-au putut scoate din inima mea, caci acolo vei fi mereu!