SMS de Ziua Indragostitilor - SMS de Dragoste - Mesaje de Ziua Indragostitilor

SMS de Ziua Indragostitilor -  Mesaje de Ziua Indragostitilor

In dragoste sa nu faci din durerea altuia fericirea ta.

Traiesti fiindca traiesti! Iubesti fiindca traiesti…


Mesaje de Ziua Indragostitilor

Iubeste inainte de a fi iubit dar lasa-te la randul tau inconjurat de iubire…

Iubirea e un strop de lumina un stop de poezie curata a inimii si restul …nebunie! Iubeste
doar…


Iubirea e un sarut furat, un zambet inocent, o imbratisare patimasa… si un suflet smuls din
piept.

Atinge steaua de neatins si nu-i uita pe cei ce au crezut in tine!

Parfumul reprezinta sentimentele florilor. Adevarata prietenie este asemenea unui trandafir: nu-i realizezi frumusetea pana cand nu se ofileste…

SMS de Ziua Indragostitilor

Fericirea noastra rezida in ceea ce-l determina pe om sa-si dea seama ca este om si sa ramana asa.

Daca in drumul tau spre fericire vei suferi plange muntilor nu plange omului caci compatimirea lui e o ironie amara.

Odata mi s-a intamplat ceva minunat. A fost un vis devenit realitatea fost o povestea fost ziua in care te-am intalnit pe tine.

Mesaje de Ziua Indragostitilor

Dragostea este ca atunci cand stai pe cimentul moale:chiar daca pleci urmele-ti raman acolo .

Dragostea e la fel ca o boala pe care daca nu o tratezi se agraveaza…si ca orice floare pe care daca nu o uzi se ofileste…

Cine are capacitatea de a se indragosti poate avea mereu incredere in iubire si in valoarea omului de care s-a indragostit!

Dragostea nu este numai flori, zambete, iubire, ci inseamna si lacrimi dorinta pasiune si de aceea putini au privilegiul de a-i descoperi puterea.

Sa nu crezi ca poti stabili cursul iubirii caci ea daca te considera vrednic iti va indrepta ea cursul!…

Nu dispera cand soarta te apasa si nici nu plange de-al tau destin, caci dupa un chin viata-i mai frumoasa cum dupa ploaie ceru-i mai senin.

Dragostea este un dar nu o obligatie, asculta-ti inima si ai incredere intotdeauna in persoana pe care o iubesti…

Ai aparut ca un abur si de atunci imi insotesti pasii precum aerul nu am uitat primul sarut care inca ii mai simt amprenta lui.

Mesaje de Ziua Indragostitilor

Am scris pe cerul albastru, dar norii mi-au sters cuvintele. Am scris pe tarmul marii, dar valurile mi-au sters cuvintele. Am scris pe pamantul din gradina mea, dar vantul mi-a spulberat cuvintele. Am scris pe inima mea si nimeni si nimic nu-mi va putea sterge cuvintele!!!

Daca pe fiecare fulg de nea ar fi scris Te iubesc si este ceea ce simt pentru tine ar trebui sa te uiti afara sa vezi ca a inceput sa ninga..

Daca vrei soare asteapta rasaritul; daca vrei curcubeul asteapta ploaia; daca vrei zapada asteapta iarna. Dar daca ma vrei langa tine nu astepta, spune-mi!

Mesaje de Ziua Indragostitilor

De Ziua Indragostitilor poti sa spui ‘te iubesc’ intr-o secunda? Daca da, da-mi o secunda din viata ta, iti voi fura un minut, te voi saruta o ora si te voi iubi o viata.

Pentru mine iubirea este singurul motiv pentru care mi-as dori sa traiesc o mie de ani..

Tu puti sa te-ndoiesti de soare/ De focul ce scanteie-n stea/ De legile nemuritoare/ Dar nu si de iubirea mea.
Iubeste persoana langa care te simti bine, langa care poti sa razi atunci cand esti fericit si pe umarul caruia poti sa plangi atunci cand esti trist.

Te iubesc pt ca existi, te iubesc pt ca ma faci sa rad, te iubesc pt tot ceea ce esti tu, TE IUBESC pt ca TE IUBESC .

Sa iubesti nu e nimic, sa fii iubit e ceva, sa iubesti si sa fii iubit e TOTUL .