Scrisori de iubire - Scrisoare de dragoste din partea lui Nicoleta pentru BOGDAN

Sunt un calator in viata care cauta iubirea...Nu stiam ce reprezinta aceasta,pana te-am intalnit pe tine,iubirea mea.Nu credeam ca sunt capabila sa iubesc pe cineva dupa ce viata m-a lovit din plin,aratandu-mi ca nu sunt decat un simplu om,o simpla fiinta care de fapt,ca orice om din lumea asta cauta iubirea,poate chiar fara sa stie...O scrisoare de dragoste,are in general,acelasi fel de exprimare,dar se diferentiata de celelalte prin felul in care stii sa spui:TE IUBESC.Ei bine,eu te iubesc,iar in noaptea aceea din Diakophto,am inteles ce inseamna sa suferi din dragoste.Dincolo de orice cuvinte,dregostea este ceea ce am trait noi,atunci la miezul noptii pe malul marii,pe Sfantul pamant unde filozofii antici greci au ridicat iubirea in slava.Grecia,a fost in noaptea aceea numai a noastra,si luna ne-a fost paznic si martor al iubirii noastre.TE IUBESC!!!!Ti-am spus-o si atunci,ti-o spun si acum,ti-o voi spune in fiecare zi pana ce moartea ne va desparti,pentru a ne reintalni acolo,in adevaratul RAI pe care eu insa il experimentez in fiecare clipa traita alaturi de tine...
Nicoleta